Content & online

 

Wat telt is hoe je doet, niet wat je zegt. Maar wat je zegt, wordt scherp in de gaten gehouden door je stakeholders. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat wát je laat zien, horen en lezen ook direct raakt. En dan het liefst de juiste snaar. Voor content hebben we een eigen team specialisten in huis die zorgen dat jouw boodschap raakt. Van informatiebrief tot social posts en van podcast tot website. Wij realiseren het.

 

Maak een afspraak
Man met camera en vrouw met microfoon interviewen andere man
Vrouw maakt foto's op straat

Wij geven je grip

Is contentmanagement nieuw voor jouw organisatie of project? Wij ontzorgen je van A (de contentstrategie) tot Z (de evaluatie) en geven je grip. Ook voor tijdelijke extra capaciteit bij contentcreatie of bijvoorbeeld websitebeheer staan wij klaar. Onze contentspecialisten kunnen individueel voor jouw organisatie aan de slag, in een team, of in een projectgroep met een of enkele van onze communicatieadviseurs. Wij brengen kennis, kwaliteit en daadkracht mee.

Contentteam

Ons contentteam bestaat uit ruim 15 specialisten. Van contentstrategen, contentmarketeers, online specialisten en video- en podcastmakers tot interviewers, bladmanagers en (eind)redacteuren. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in SEO/SEA, Google Analytics en (digi)toegankelijkheid. En kunnen we het (nog) niet zelf? Dan hebben we een uitgebreid netwerk van partners – gespecialiseerde bureaus en zelfstandigen – zodat we altijd full service bieden.

vrouw met koptelefoon kijkt op haar smartphone
Man zit met laptop op de bank
Twee mannen overleggen op straat en maken aantekeningen

Contentstrategie

Het begint allemaal met een contentstrategie. Onze contentstrategen helpen je bij het bepalen van je contentdoelen, doelgroepen en hun informatiebehoefte. Dit helpt je om grip te krijgen en houden op wat je deelt en waar. We geven advies en leggen de planning en verantwoordelijkheden vast in een contentkalender. Het effect van de strategie meten we aan de hand van de doelen en beschikbare data.

Contentcreatie en -management

Als de contentstrategie helder is, gaan we aan de slag met de content. Informatie opvragen binnen de organisatie, brainstormen, interviewen, formats bedenken. En het daadwerkelijk creëren van content. Dat is wat wij graag doen. Tekst, video of audio; we ‘spreken’ het vloeiend. De middelen die we maken zijn even divers als onze consultants. Een greep uit de contentopdrachten die je aan ons over kunt laten:

  • Een online magazine voor medewerkers of relaties ontwikkelen en produceren.
  • Een complex onderzoeksrapport checken en toegankelijker maken.
  • Jaarverslagen, brochures en nieuwsbrieven ontwikkelen en produceren.
  • Adviseren over de digitoegankelijkheid van een website en dit advies ook doorvoeren.
  • Een nieuwe website implementeren of intranetomgeving migreren.
  • Het redactioneel beheer van jouw onlinekanalen.
  • Scripts en formats voor video’s en podcasts schrijven, opnemen, monteren en publiceren.

Contact

Benieuwd hoe content jouw organisatie kan helpen doelen te bereiken? Neem contact met ons op.

 

Alle velden met een * zijn verplicht.

Geef kort het onderwerp van je bericht aan.
Beschrijf hier wat we voor je kunnen betekenen.