FC Cares

Jij zet je in voor de goede zaak. Een goed doel of een maatschappelijk project waarmee je de wereld een stukje mooier wil maken. Maar hoe bereik je de juiste mensen? Hoe breng je je verhaal goed over? En hoe krijgt je initiatief de aandacht die het zo nodig heeft?

Als jij al je tijd en budget nodig hebt voor je onderneming of project, kunnen wij je helpen met je communicatie. Kosteloos. Omdat we weten dat goede communicatie het verschil maakt.

Jij zorgt voor de goede zaak. Wij zorgen voor extra communicatiekracht.

Maak een afspraak
Vier collega's plakken post-its op een tafel

Waar kunnen we je bij helpen?

Misschien wil je weten via welke kanalen je de doelgroep nog beter bereikt. Zoek je iemand die ijzersterke webteksten of socialmediaposts voor je schrijft? Of wil je advies over het onderhouden van contact met je leden of donateurs, in crisistijd en daarna?

We hebben ruim 60 consultants in vaste dienst die alles weten over communicatie en content. Lees meer over wat we doen of bekijk onze projecten.

Vier collega's brainstormen met post-its

Voor wie?

Jouw organisatie of project:

  • zet zich in voor het goede doel;
  • heeft geen winstoogmerk;
  • heeft behoefte aan communicatie-expertise.

Zij gingen je voor

WelnU Taal

Interne communicatiestrategie en employer branding

We ontwikkelden een communicatiestrategie op 1 A4 aan de hand van de vraag: ‘Hoe kunnen we onze interne communicatie verbeteren zodat we vrijwilligers voor langere tijd aan WelnU Taal binden?’. Daarnaast stelden we samen de volunteer journey op waarbij we de verschillende contactmomenten in kaart brachten. Per fase bepaalden we welke kansen er zijn voor het verbeteren van de interne communicatie en de binding van vrijwilligers.

 

Met je hart

Communicatiecampagne

Samen brainstormden we over ‘Hoe krijgen we die euro van de klant bij Met je hart zonder dat het de klant en de horeca te veel moeite kost?’ en ‘Hoe benaderen we de horeca om mee te werken aan de actie nu de zaken door corona zo slecht gaan?’ Ook hebben we in een creatieve sessie een aanvullende payoff geformuleerd voor de #eetmetjehart-campagne 2020: ‘Met afstand de beste besteding van je euro!’

 

Petje af

Communicatiestrategie

Petje af had behoefte aan een kritische blik op de organisatie en inrichting van hun communicatie. Samen met het team van Petje af maakten we een communicatiestrategie op 1 A4. Daarnaast brachten we door middel van een uitgebreide stakeholderanalyse alle relevante stakeholders in kaart, inclusief hun positie, belangen en issues. Zo hielpen we Petje Af de volgende stap te zetten in hun interne en externe communicatie.

 

Hoog-Broek

Social mediastrategie

Zorgboerderij Hoog-Broek stelde ons de vraag: ‘Help ons om top-of-mind te worden bij organisatoren van (en aanwezigen bij) multidisciplinaire overleggen (MDO). Wij willen graag meer meegenomen worden als onderdeel van de zorgoplossing voor cliënten.’ Aan de hand van een stakeholderanalyse brachten we relevante stakeholders in kaart en bepaalden we de belangen. Vervolgens stelden we op basis daarvan een adviesrapport op.

Kunnen we iets voor jou betekenen?

Vertel kort iets over je organisatie en over je communicatievraagstuk in het formulier hieronder. Één van onze consultants neemt vervolgens contact op om te bespreken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Aan de hand van jouw behoeften en onze beschikbare collega’s bekijken we of een we match hebben. We maken heldere afspraken met je over wat haalbaar is en wat niet. Altijd in samenspraak, altijd oprecht.

Logo Cohedron
Future Communication 316 41 14 51 37

Alle velden met een * zijn verplicht.

Geef kort het onderwerp van je bericht aan.
Beschrijf hier wat we voor je kunnen betekenen.