Digitale participatie

 

Meer dan ooit zien we hoe belangrijk het is om bij (ingrijpende) veranderingen in contact te blijven. Betrek medewerkers bij veranderingen in hun werkomgeving. Ga in gesprek met bewoners over ontwikkelingen in hun leefomgeving. Biedt een luisterend oor, licht toe en leg uit. Het is even wennen, maar dit kan ook heel goed online.

 

Maak een afspraak

Succesvolle digitale participatieprocessen

Wij hebben veel ervaring in digitale participatie en het organiseren van online bijeenkomsten. Of het nu om een adviesgesprek gaat om je doelen en strategie scherp te stellen, een stakeholderanalyse, het uitwerken en implementeren van communicatiemiddelen of van a tot z ontzorgd worden in jouw project dat impact heeft op de leefomgeving of werkomgeving. Onze ervaren consultants maken van jouw digitale participatieprocessen een succes.

Van quick fix naar professionele aanpak

Het leek een tijdelijke situatie, op afstand samenwerken en digitaal communiceren. Inmiddels is het niet meer weg te denken. Vanwege de aanhoudende crisis, maar ook door de voordelen die we ervaren. En waar basisoplossingen en haperende presentaties eerder nog konden, verwachten we nu van organisaties dat digitale participatie en online bijeenkomsten goed geregeld zijn.

Wij helpen je graag bij

1. Quick scan

 

Zie je door de digitale bomen de jungle niet meer? Wij doen een scan van jouw informatie-/ communicatiebehoefte, doelgroepen en de communicatietools of applicaties die gebruikt worden in/door de organisatie. Samen bekijken we of deze tools voldoen en hoe deze beter ingezet kunnen worden. Adviseren we andere programma’s of tools? Alleen als dit mogelijk is binnen de bestaande IT-infrastructuur van jouw organisatie.

2. Instructie

 

Wij zorgen dat jouw organisatie zelf de kennis heeft om doeltreffende online bijeenkomsten te organiseren. Wij verzorgen online workshops zodat uw medewerkers weten hoe ze de tools en appicaties effectief kunnen gebruiken en niet afhankelijk zijn van derden bij het organiseren van online bijeenkomsten. Als extra service bieden wij een platform aan met korte instructievideo’s en handvatten.

3. Uitvoering

 

Wil je helemaal geen omkijken meer hebben naar het organiseren van één of meerdere online bijeenkomsten? Wij kunnen alles voor jouw organisatie regelen: van programma en uitnodigingen tot (technische) ondersteuning. Denk aan dagvoorzitters, moderators of audiovisuele ondersteuning, zoals video-opnames en live-verslaggeving tijdens een bijeenkomst.

1. Quick scan

 

Zie je door de digitale bomen de jungle niet meer? Wij doen een scan van jouw informatie-/ communicatiebehoefte, doelgroepen en de communicatietools of applicaties die gebruikt worden in/door de organisatie. Samen bekijken we of deze tools voldoen en hoe deze beter ingezet kunnen worden. Adviseren we andere programma’s of tools? Alleen als dit mogelijk is binnen de bestaande IT-infrastructuur van jouw organisatie.

2. Instructie

 

Wij zorgen dat jouw organisatie zelf de kennis heeft om doeltreffende online bijeenkomsten te organiseren. Wij verzorgen online workshops zodat uw medewerkers weten hoe ze de tools en appicaties effectief kunnen gebruiken en niet afhankelijk zijn van derden bij het organiseren van online bijeenkomsten. Als extra service bieden wij een platform aan met korte instructievideo’s en handvatten.

3. Uitvoering

 

Wil je helemaal geen omkijken meer hebben naar het organiseren van één of meerdere online bijeenkomsten? Wij kunnen alles voor jouw organisatie regelen: van programma en uitnodigingen tot (technische) ondersteuning. Denk aan dagvoorzitters, moderators of audiovisuele ondersteuning, zoals video-opnames en live-verslaggeving tijdens een bijeenkomst.

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op. Of maak direct een afspraak.

Future Communication 030 – 219 38 51
(Vereist)