Medior communicatieadviseur

Werken voor verschillende opdrachtgevers in een team van collega’s die jou dagelijks inspireren. In vaste dienst bij een dynamisch bedrijf, waar je de vrijheid hebt om je te ontwikkelen en je eigen tijd in te delen. Klinkt jou dat als muziek in de oren? Kom dan werken bij Future Communication!

Waarmaker gezocht

We zijn het grootste allround communicatieadviesbureau in Nederland en groeien nog steeds. Onze consultants zijn stuk voor stuk verschillend, hebben ieder hun eigen talenten, ambities en vaardigheden. Wat we gemeen hebben is de manier waarop we naar onze rol kijken en in ons werk staan. Onbevangen en opgewekt, scherp en met durf, fris en origineel. We hebben bijna 20 jaar ervaring, maar voor ons blijft elke opdracht en opdrachtgever uniek. Voor ons zijn communicatieacties en -adviezen als goede gesprekken: fris, openhartig en levendig!

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Wie ben jij?

Jij bent een aanpakker die als geen ander weet hoe je communicatievraagstukken aanvliegt. Van positionering tot strategie en van planning tot eindresultaat: jij zet je volledig in en zorgt dat alles met elkaar in samenhang is. Je bent een sparringpartner voor de opdrachtgever en schakelt makkelijk op verschillende niveaus. Open, sociaal en initiatiefrijk zijn woorden die jou omschrijven.

  • Wat breng je mee:
  • Een communicatieopleiding (hbo/wo)
  • Ruime communicatiewerkervaring (minimaal 5 jaar)
  • Minimaal 1 jaar ervaring in overheidscommunicatie
  • Analytisch vermogen en gevoel voor politiek en bestuurlijke verhoudingen
  • Een dosis lef en (zelf)kritisch inzicht; Zelfvertrouwen en representativiteit
  • Commercieel inzicht om kansen te spotten en te benutten
Sorry, your browser does not support inline SVG.

Aanbod

Wat bieden wij jou:

  • Een vaste baan voor minimaal 32 uur in de week
  • Ruim 70 energieke collega’s die net als jij snappen dat communicatie een vak is
  • Salarisindicatie 3000,- / 4400,- bruto op basis van 40 uur en afhankelijk van ervaring
  • Een leaseauto of NS-Business Card, telefoon en laptop
  • Een bonusregeling
  • Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Volop ontwikkelmogelijkheden
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals het employee benefits-pakket voor pensioenen en verzekeringen
  • Werkzaamheden op locatie bij de klant of op ons kantoor in Utrecht als het weer kan
  • Maandelijkse (digitale) kennisbijeenkomsten tijdens onze bureaumeeting Future Forward en trainingen

Wat krijg je van ons?

Je hebt veel vrijheid, maar ook veel verantwoordelijkheid. Je werkt zelfstandig, maar regelmatig ook in teamverband aan verschillende projecten en deelt daarbij je eigen werktijd in. Je kan zowel werkzaam zijn vanuit ons kantoor in Utrecht, als tijdelijk een aantal maanden op de locatie van je opdrachtgever. We zijn een hecht team. Ook al zitten alle collega’s verspreid over het hele land, we weten elkaar altijd te vinden. Maandelijks delen we kennis met collega’s tijdens Future Forward. Ook jouw input wordt gewaardeerd!

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Sollicitatie

Enthousiast geworden?

Voeg jij iets unieks toe aan ons team en wil jij jouw communicatietalent laten bloeien? Solliciteer dan via onderstaande knop!

Nog vragen? Onze recruiters Femke (06-11041776) en Judith (06-28624692) vertellen je graag alles over ons bureau.

Werken in coronatijd

Ons kantoor is in Utrecht. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM op. Wanneer thuiswerken (dringend) geadviseerd wordt, werken wij vanuit huis. Contact onderhouden we via Teams, e-mail, telefoon, Yammer en Sharepoint. We organiseren ook veel extra’s om juist nu verbinding te houden met elkaar. Ons wekelijkse #WAT-programma (Working Apart Together) met online activiteiten – van quiz tot videoclip – is hier een mooi voorbeeld van.

Sorry, your browser does not support inline SVG.