Business support-medewerker met financiële affiniteit

Ben jij een enthousiaste business support medewerker m/v (24 uur) met financiële affiniteit die in staat is om zelfstandig te werken? Je komt officieel in dienst bij onze zusterwerkmaatschappij Human Capital Group, maar bent ondersteunend voor zowel deze werkmaatschappij als voor Future Communication.

Ben jij een aanpakker? Administratief sterk? Leergierig en enthousiast? Kom bij ons werken!

Wij noemen ons team ‘business support’. Dagelijks ondersteunen wij de consultants van twee leuke adviesorganisaties én een bijzondere organisatie. Future Communications, Human Capital Group en Future Werkt! Ongeveer 120 consultants die klanten helpen met vraagstukken op het gebied van communicatie of HR. Future Werkt ondersteunt Defensie bij het herplaatsen van militairen.

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Je kunt je voorstellen wat er allemaal op ons team business support afkomt: offertes maken, klanten te woord staan, salarisadministratie, events organiseren, brandjes blussen, arbeidscontracten maken, leaseauto regelen, verlof en verzuim administreren. Iedere dag proberen we een beetje beter te worden, streven naar ‘in één keer goed’, maar we hebben vooral een business-focus.

Wij zoeken een nieuwe collega. Eigenlijk een alles-kunner. Administratief sterk, punctueel, collegiaal en een aanpakker.

Eigenlijk willen we dat je alles kunt maar we realiseren ons dat dit natuurlijk niet kan. De activiteiten van deze functie liggen vooral op het gebied van financieel administratieve taken.

Maar je staat ook regelmatig een klant te woord of helpt een collega bij het organiseren van een bijeenkomst.

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Functie

Met ons team Business Support zijn wij het kloppend hart van de organisatie en zorgen we dat alles soepel verloopt op het gebied van HR, Mobiliteit, Salescontrol en Payroll.

Je zorgt dat alle administratieve processen volledig, tijdig en accuraat verlopen. Naast bovengenoemde taken hou je je bijvoorbeeld ook bezig met:

  • Het juist en tijdig verwerken (coderen, inboeken en archiveren) van de inkoopfacturen;
  • Het zorgdragen voor de volledige crediteurenadministratie en tijdige betaling, inclusief het correct te woord staan van onze crediteuren;
  • Het verwerken van de bankafschriften;
  • Zorgdragen voor een correcte debiteurenadministratie inclusief nabellen van openstaande posten;
  • Het bijspringen bij onze huidige collega die de facturatie verzorgt.

Naast je financiële werkzaamheden pak je Salescontrol taken op zoals:

  • Het reviewen van opgestelde offertes en overeenkomsten;
  • Het inregelen van de opdracht zodat de adviseurs de uren kunnen schrijven en de facturatie goed is ingeregeld;
  • En verder, wat ad hoc nodig is!

Je werkt in een klein team, waarbij plezier een belangrijke factor is en je bereid bent taken van elkaar over te nemen. We zijn een team in ontwikkeling, dus het is voor ons belangrijk dat je flexibel blijft in het oppakken van werkzaamheden.

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Functie-eisen

  • Mbo/hbo werk- en denkniveau;
  • Administratief gezien ben je een ‘kei’ en je hebt een representatieve en klantgerichte houding
  • Een energieke en vrolijke persoonlijkheid die houdt van een informele sfeer in een dynamische omgeving;
  • Zorgvuldig, betrouwbaar, accuraat en in staat om zelfstandig, maar ook in teamverband te werken;
  • Vertrouwd met het werken met Office programma’s en je ziet het als een uitdaging om andere automatiseringsprogramma’s snel eigen te maken;
  • Ervaring met financiële administratie is een pré;
  • Ervaring met AFAS software is een pré;
  • Je bent flexibel en minimaal 24 uur per week beschikbaar en woont in de omgeving van ons kantoor in Utrecht.

Aanbod

Voor deze functie bieden wij een bruto salaris van € 2.200,- tot € 2.500,- op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van opleiding en ervaring. Deze functie is voor 24 uur per week, dagen zijn (in overleg) flexibel in te delen.

Bij ons kun je rekenen op een dynamische werkomgeving en gedreven collega’s. Er wordt hard gewerkt maar ook op zijn tijd hard gelachen! Natuurlijk bieden wij meer dan goede arbeidsvoorwaarden en volop kans voor een duurzame loopbaan.

Sorry, your browser does not support inline SVG.

Inlichtingen

Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast geworden en kun je niet meer wachten om bij ons aan de slag te gaan? Leuk! Reageer en overtuig ons met je cv en motivatiebrief. Stuur je sollicitatie naar Dominique Diemel (ddiemel@humancapitalgroup.nl) of klik op de solliciteer knop en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Voor vragen kun je Dominique ook telefonisch bereiken via 06 57 09 82 44.

Sorry, your browser does not support inline SVG.